onsdag 12 mars 2008

You make my day

Jag måste ju följa Emma-Mellanrummets uppmaning om att dela ut awards...

Pristagarna presenteras här utan inbördes ordning, alla på plats 1 med andra ord!

  • Jonas my love, som handlade, diskade, plockade undan, m.m. igår när jag låg och sov på soffan.
  • Alla söta människor som jag egentligen inte känner så bra eller träffar så ofta, men som ändå gett fina fina presenter till Eli.
  • Dr Phil och hans underhållande gäster på TV när man sitter och ammar. Hur korkade är amerikaner egentligen?
  • Och alla andra.....

Blev svårt och kändes orättvist det där med prisutdelning. Nämna någon och inte någon annan, vem blir besviken om de inte nämns i denna prestigefyllda utmärkelse? Ingen nämnd och ingen glömd heller då så blir alla nöjda!

Jag är ju ingen Alex Schulman-bloggare så jag försöker hålla mig snäll... Snäll och kanske lite dum som Bo Kasper sjunger. Saknar deras gamla plattor med fyndiga texter och sambarytmer. Ska leta fram mina gamla CD:n en vacker dag och lyssna och i en annan blogg någon annanstans kanske jag ska vara lite elakare, men inte här. Passar inte min image som mysig hemma-mamma!


Inga kommentarer: