fredag 14 mars 2008

Drömmar

Senaste knäppa drömmarna:
  1. Det är inbördeskrig i Thailand och jag och Jonas är där. Vi ligger och trycker under något exotiskt träd när jag upptäcker en tatuering på Jonas arm som jag inte sett tidigare. När jag frågar honom vad det är berättar han att det är en 10-i-topp-lista från hans Asienresa med Janne 2003. Överst på listan står det "Anna Gustavsson 620120-8942" och jag fattar att det är en tjej han har haft under resan. Jag säger till Jonas att jag verkligen tycker han ska ta bort tatueringen för vi är ju ihop nu och dessutom var hon var ju så gammal! Jonas tycker det är oväsentligheter för vi är ju mitt i ett inbördeskrig...
  2. Jag är och ski-bummar i Alperna. Ingen skidåkning, bara party och killar, många drinkar och några fler killar. Värsta man-eatern!

Jonas har drömt följande; att han är rockstjärna och har värsta konserten. Wishful thinking, jag kan läsa noter, men inte sjunga och Jonas kan varken sjunga eller spela! Rockstar, yeah right!

Inga kommentarer: