fredag 1 februari 2008

Släkten

I torsdags var Elis "mostrar" och "kusiner" och hälsade på. Yngsta kusin Selina ropade mer än överförtjust "Docka! Docka!" när hon såg Eli som sov i spjälsängen. På bilden ska hon strax få krama dockan med lite hjälp av sin mamma, kramen ville lätt bli ganska stor och ivrig när den skulle ges på egen hand...








Förra helgen var även släkten från Piteå och hälsade på, farmor, farfar och faster. Bara farbror saknades, men han är ju på andra sidan jordklotet och kommer inte hem till Sverige förrän Eli är 2½ månad ungefär.

Jag har nu efter att Eli fötts fått veta att min pappa inte var med på min förlossning. Han var på kurs i Stockholm. Eftersom jag är född 10 dagar för tidigt så hade pappa planerat in en 2 veckors kurs i huvudstaden, men skulle hinna avsluta den innan det var dags för mig att födas. Det blev inte riktigt så, så mamma var ensam med mig de 2 första veckorna. Tufft! Jag är så glad att Jonas varit hemma de här 2 veckorna. Inte för att Eli är besvärlig, men det är mina hormoner och känslor.

Inga kommentarer: