onsdag 27 februari 2008

Röra

Nu är allt en enda röra igen!

Vi som hade fått ganska ordning här hemma, nya TV bänken på plats, alla kartonger undanplockade, garderober organiserade, men.....
så tog vi bilen till gamla lägenheten och tömde ut allt resterande ur förrådet där och vips blev det kaos i hemmet igen! Jag orkar inte... sortera alla kläder jag plockat bort under graviditeten som jag nu, eller snart kanske, kan använda igen. Det var enklare att vara gravid. 1 par byxor och 1 par kjolar och några få tröjor att använda, allt rymdes på 1 hylla. Men nu!!! Jag måste nog ge Jonas rätt i att jag har för mycket kläder!

Dessutom, i uteförrådet upptäckte jag en hel del kartonger som skulle behöva kollas igenom. Bl.a. en med böcker i som inte mådde så bra av att bo utomhus i ett oisolerat förråd.

Jag orkar inte, därför sitter jag här och bloggar om ovikitgheter istället!

Hade besök över lunch, eller Nina åt lunch, jag åt frukost och Viktoria drack te. Så är det när man har lite olika dygnsrytmer. Sen kom Kari och Evert som först drack te och sedan åt lunch. Dom gick nyss och jag tror Irina och Selina kommer förbi snart, vilken tur, då är det ju ingen idé att börja med något i alla fall!

Vi ska packa bilen ikväll inför Pite-färden imorgon. Vad tar man med till bäbisen? Allt hon äger? Fast just nu orkar jag som sagt inte, varken tänka eller börja.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEj! Sökte på google efter bagarstuga och Kurravaara (tänkte baka påskbrödet där) men hittade hit istället. Gratulerar till Eli! Ha en bra helg!
Sussie & Holger