torsdag 7 februari 2008

Möbler och mödrar

Vår sideboard/TV-bänk/multimedia-möbel/vaddetnuheter har kommit idag. We love Möblehuset i Kiruna! Hittat alla bra-bäst-favoritmöbler där! Sängen och soffan som vi velat om att köpa hela sommaren och letade efter på alla tänkbara möbelvaruhus vid kusten fans närmare än vi trodde, på Möbelhuset här i stan! Sovrumslampan och senast, TV-bänken som nu står på plats. Äntligen kan kartongerna flytta bort från golvet så vi får lite dans och kryp-yta.


Stort grattis till Pernilla och Fredrik som fått en liten son kl.05 i morse! Hurra vad duktigt gjort!!! Finns snart att beskåda på en webbis-plats nära dig! Jag blev alldeles till mig igår när hon ringde och sa att dom var på väg till Sunderbyn. Kändes nästan som jag skulle på förlossning själv igen!
Dock en liten tumme ner för Sunderbyn som ville skicka hem Pernilla (15mil enkel väg) när hon hade värkar var 3e minut!

3 kommentarer:

Emma sa...

Ha ha Anja nu är du en riktig mamma. Pratar som en alltså. Snart så kommer du att diskutera när Eli bajsade sist och konsistensen :) Antar att de är sånt som alla mammor måste gå igenom. Hoppas ni har de bra. Kramen

Anja och Jonas sa...

Nä fy, så vill jag inte bil, bra att du varnar mig, Emma! Jag försöker verkligen att inte bara ägna mig åt bajs-bäbisprat, men kanske inte lyckas riktigt. Bäbisen fyller ju upp banska mycket av vardagen vettu. Du vet ju själv hur det är med din son...

Emma sa...

ha ha ja du har så rätt.