fredag 16 november 2007

Slut i rutan

Hoff, äntligen är arbetsveckan över!
Hade tänkt mig en tidig fredag, bjuda mamma och pappa på mat i eftermiddag och sen häcka i soffan med Pia, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Det blev veckans längsta dag, 10h på jobbet. Nu blir det mamma-middag igen och sedan Pia en sväng. Jag får bjuda dem imorgon istället, lite mer förberedd!

Jonas kommer inte hem förrän nästa vecka alltså gräsänka en hel vecka till. Ska fixa lite hemma och passa på att umgås med folk i största allmänhet. Ska försöka sy något litet miniplagg och städa min stökiga viktig-pappers-hög. Imorgon är det loppis så dit ska jag också. Kanske Irina och Selina kommer till Kiruna från Tärendö, så då hinner jag träffa dem också!

På måndag sticker jag på kick off till Narvik med jobbet, späckhuggarsafari blandat med konferens. 3 dagar och sedan är det ju redan onsdag och bara 2 dagar kvar till helg. Nästa fredag blir det definitivt inga 10-timmar på jobbet, då drar jag till Pite med 14-tåget!

Inga kommentarer: