torsdag 29 november 2007

QUE?!

Nån har kommenterat mitt Nattuggleinlägg på utrikiska, spanska antar jag eller portugisiska.

Jag comprende nada! Kan man inte deleta såna inlägg?!

Jag har fortfarande inte drabbats av trötthet, men jag gissar den kommer klubba mig i huvudet direkt efter lunch, alltså värre än den vanliga eftermaten-tröttheten, pga det tidiga uppstigandet idag.
Jonas påstår att jag sover dåligt för att jag ligger i skarven och inte mitt på min madrass.

Vaddåddå?! Vi har ju en hel tjock bäddmadrass som ska eliminera allt skarv-sovande och jag vill ju faktiskt bara sova nära honom! Det är väl kärlek det, att fortfarande efter massa år vilja sova nära den man delar säng med?! Snart kommer det ju vara ett litet bäbis-hinder där mittimellan oss som abonnerar på mina tuttar och mig och då vill jag INTE höra honom klaga!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan deletea, under "inlägg", tror jag, och "kommentarer". Om man har sån där bokstavsinskrivning, typ "xypqrs" (fattar du?) så slipper man såna inlägg.