onsdag 28 november 2007

Pepparkaka

Tänkte bara kommentera vår nya layout på bloggen.

Det är pepparkaka med limekristyr... Det var det närmaste jul jag kunde komma.

På tidiga morgonpromenaden med jycken i söndags såg jag ett överpyntat vardagsrum. I de fyra fönstren fanns 4 ljusstakar, 3 stjärnor, 1 ängel, 2 imitationer av levande ljus OCH som grädde på moset en stor julgran med ljus, kulor och stjärna i topp!

Varför snåla?! Är det jul så är det väl och det bara en enda gång om året så det gäller ju att passa på!
Läste i NSD om en man som pyntat trädgården med 30,000 lampor, à 1,80:- / st och en elräkning för ca 3000:- När jag får hus ska då jag göra likadant, tomten, 12 renar och släde fylld med klappar i naturlig storlek ska jag ha på hustaket! Så att inte tomten missar oss och våran skorsten...

Inga kommentarer: