torsdag 15 november 2007

Lata-Lisa

Det är som att Jonas tagit med sig min ork och inspiration till kusten för när han inte är hemma is (som det heter på Kirunesiska, ids på svenska...) jag inte göra någonting!

Disken från i söndags stod till igår. Jag har inte städat eller vikt tvätten sen helgen heller. Ingen matlagning förutom i tisdags, TACK mamma för middagar och matlådor...

Igår lånade jag i alla fall böcker om sy barnkäder på biblo, återstår att se när och om jag orkar sy.

Jag borde stätta ihop spjälsängen för att kolla att alla delar finns (det är min gamla så den har några år på nacken) jag borde sortera in mina viktiga papper, borde bädda rent i sängen, men jag hamnar mest i soffan när jag kommer hem!

Idag ska jag försöka kräng iväg SAAB:en, då skulle ett annat stort måste/borde försvinna. Hoppas köparna köper! Jag är nästan beredd på att pruta hur mycket som helst för att bli av med eländet!

Imorgon hoppas jag hoppa på tåget till kusten för Jonas kommer inte hem förrän om 1 vecka och jag saknar honom!

Inga kommentarer: