söndag 7 december 2008

Theese boots are made for walking...

Eli kan nu titulera sig som gående! Även om det är svajjigt och blöjrumpan används flitigt som mellanlandning så GÅR hon!

Det var i fredags som poletten trillade ner. Helt plötsligt staplade hon flera steg på raken! Nu går hon gladeligen mellan mig och Jonas, men fortfarande används kryptekniken när det ska gå fort. Nedböjt huvud (för att minska luftmotståndet) handflatorna smällande i golvet och knäna rör sig i rasande fart.

Men hon GÅR ju!!!

4 kommentarer:

Malin&Johan sa...

Så roligt! Även om hon kanske inte kommer dit hon tänkt... :o)
Jag tror det börjar synas på mamma också? Eller är det jag som ser syner?

Anonym sa...

Hon är ju bara helt underbar!
Så kul att hon har börjat gå, men som det ser ut verkar hon dra väldigt mycket åt höger. Ni får kolla det.

Anonym sa...

Håhå, Malin, du ser nog rätt... Byxorna börjar bli trånga, Ultraljud på onsdag. Kan inte komma ihåg att jag var såhär tjock sist, eller var jag tjockare?!

Farbror o Evve: Ja, vi misstänker att hon är låghalt på höger, därför drar det... ;o) Får träna lite mer i vänstervarv så det rättar till sig!

Emma sa...

Ja måste ju säga att navigations systemet måste vara lite tilltuffsat, trodde hon var lydig och väldreserad ;)