onsdag 10 december 2008

Kick-off

Just hemkommen till ett tomt hem. Jonas, Eli och Lyckan har åkt till Piteå.

Själv har jag varit på möte med efterföljande kick-off middag. Mitt första möte med denna gruppen i projektet och så blir man bjuden på 3-rätters med vin (som jag ändå inte kunde dricka) Det gäller ju att komma in i rätt tid i projektet!
Det var väldigt trevligt och 'gubbarna' var mycket snälla med mig...

Nu ska jag tillverka 1-års present till Majken som har kalas på fredag! Sen lägga mig ensam i säng och sovrum. Konstigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Presenten var fantastisk!! hur gör ni kreaktiva människor??
Och här hos oss ser det ut som ett par dagar efter ett 1-årskalas. Ballonger ligger runt golven som leksaker. Jag hade samma reaktion efter att ha bläddrat i senaste mama där det var ett reportage hos en svenska i NY, som bodde på stressiga Manhattan, en jättevilla på Long Island där dom cyklar på helgen och lgh i Sthlm. Hennes bästa inredningstips var att varje liten pryl måste ha en speciell mening i hemmet, låt inget bara komma in. Tänk noga igenom allt i hemmet.
Fy fan. Nä, halleluja för ettårs-ballonger ett par dar efter kalaset.

Anonym sa...

Tack Johananes för det! Hellre lite vissna ballonger och ogenomtänkta prylar än ett utställningshem!
Tack själv för kalaset, mkt trevligt! Ses snart igen då och God Jul om vi inte ses inom en vecka!