söndag 28 december 2008

Lule-tur

Vart på julledighets besök i Luleå idag. 
Först hos Jonas mormor och morfar i Bälinge, sedan hos gamla Gränsenkompisar inne i stan. 

Imorgon ska vi förhoppningsvis ta oss med skidor till stugan och på kvällen är det Euskefeurat-konsert med familjen. Vips efter det är det ju nyår!

Vilket oooosökt får mig att tänka på att det snart är ett nytt år då jag ska börja jobba heltid! My God! Hur det nu ska gå efter nära på ett års hemmavarande. 
Det oroar mig också lite att jag känner mig spänd i magen och kanske lite ont i de berömda fogarna efter hundpromenaderna. Ska det kännas så även efter en 8-timmars arbetsdag? Jag har ju liksom förutsatt att jag ska vara lika oberörd av denna graviditet som förra... Fel av mig kanske?! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej "tremänning" !

Hittade till er fina blogg, via en annan...roligt :)

Ha de gott,
Kram från Malin

Anja och Jonas sa...

Hej Malin!
Tack för titten, roligt när man lämnar spår efter sig som läsare!
Gott nytt år på dig!