lördag 8 november 2008

Premiär

Inspirerad av Tomas i Kvarnbäcken så tänkte jag göra entré här på våran blogg, även om det blir tidigare än vad jag tänkt. Jag håller på att överge PC och ska med glädje omfamna Mac igen och iom det hade jag tänkt göra en ny struktur på blogg, online fotoalbum osv. 
Men i mitt första inlägg så vill jag istället för att uppdatera er om den processen, än en gång tacka familj och vänner för den fantastiska 30-års presenten och Amanda för att hon verkligen har träffat mitt i prick med färger och form på tavlorna. Efter många månaders velande och funderande så hänger dom nu i Kiruna och här är resultatet:



5 kommentarer:

Anonym sa...

Målningarna passar perfekt!!
Kul att Eli sitter på pottan, känns lite tidigt, men man glömmer så fort, det blir nog på golvet också ett tag framöver.
Lev väl! Papps

Sandra sa...

God eftermiddag!
Joo jag har nog deltagit i det x antal ggr....Min logga har jag gjort i photoshop...så om du kan hantera det så är det superlätt...om int annat kan jag kanske fixa en till dig om du har några speciella önskemål :)

Sen måste man ha en annan bloggdesign än den du har just nu, den går ju att välja lätt i inställningarna... Superlätt som sagt...I love Photoshop =) Trevlig helg :)

Lisette sa...

Såå snygga tavlor!

Krya på dig. Som pepp kan jag säga att jag var iväg och sprang backträning i en timme idag! ;-)

Emma sa...

Måste säga att de är stor skillnad på när anja skriver å när den mer formelle pitbon knappar på tangenterna. Ska bli interssant å se förändringarna här på sidan.
Å tavlorna är ju sjukt snygga!

Anonym sa...

Jättefint med tavlorna!
Kramar