fredag 21 november 2008

Blev utmanad av Sandra så jag svarar lite tvångsmässigt på dessa frågor. Tänker inte utmana någon, men vill man svara är det valfritt att kopiera och ändra mina svar till sina!

Jag lyssnar på...
 Laga-mat-ljud, TV-ljud och sovrums-ljud (pappan försöker söva barnet, inget annat...)
Jag mår bäst när jag...  är ute i växlande väderlek. 
Den bästa krogen heter... Svårt att välja bland Kirunas ENORMA utbud och det var längesedan jag var på en, senast var nog Grönan i Gränsen så det får det bli.  
Jag pratar... gärna i telefon.
Min bästa vän(ner) är... min kära lilla ponny, nej, min kära lilla hund.  
Min första riktiga kyss...  fick jag nog i ett skidåkarrum i Gränsen!
Jag avskyr när folk frågar... om barnet är planerat!
Kärlek är...   härligt men svårt
Jag är hemligt förälskad i... Tydligen Jonas vän Janne i Pite eftersom jag hånglade med honom i min senaste dröm... Annars Evan McGregor.
Min mobiltelefon är... ärvd av Jonas. 
När jag vaknar på morgonen... försöker jag komma ihåg vad jag drömt. 
Innan jag går och lägger mig... har jag redan sovit på soffan i 30minuter, minst. 
Just nu tänker jag på... att jycken borde få sig en promenad snart. 
Homosexuella är... precis som vi andra.
Blondinbella är... någon jag inte har en åsikt om, annat än att hon hade väldigt råååsa läppglans när jag såg henne på TV. 
Jag vill verkligen... att Jonas ska få ett nytt jobb!
Ikväll ska jag... äta älgkött och gå på bio.

Inga kommentarer: