söndag 30 november 2008

Antiklimac

Förresten, måste man hänga upp julkrimskramset idag? Äta lussebullar, gå på skyltsöndag, äta peppisar och dricka glögg? 

Ja, kanske... fast först frukost. Jonas har krupit ner under täcket igen. Blir inge Gälka, Sara har feber. 
Antiklimax. 
Känner att det blir en slö och trist dag. Kanske känns bättre med en banansmoothie i magen? Värt ett försök iaf.  

Bloggar på nya Macbooken. Är inte riktigt vän med den ännu. Konstigt med Mac när man är van vid PC. Det finns ingen delete-knapp! Och @ gör man bara med alt-tangenten. Det finns säkert massa andra fel med den också! Kanske något bra, men än är jag skeptisk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

sol på er, det verkar behövas lite i själen iallafall! kram från backevägen

( när kommer ni till staden igen, skulle vara kul att ses!)

Anonym sa...

Tack tack Backevägsinnevånarna! Tror det var matcoma när jag skrev, brukar ju va lite suuur då...
Förhoppningsvis kommer vi tis eller ons till kusten, beror på hur jag ska jobba i veckan, får veta imorn när jag ska lunchdejta chefen!

Anonym sa...

å så trevligt, men jag åker ju till sthlm på torsdag kväll:( Ni kanske kan komma på besök på torsdag på dagen om ni är i krokarna :)

/ Hanna

Anonym sa...

Apselut, vi hör av oss när vi kommer ner! Måste ju få se Mikey spatsera runt och klättra på stolar och även den våldtagna julkalendern... ;o)