onsdag 26 november 2008

Mumien vaknar

Spöket har kommit ut ur garderoben och ätit en potatis, lite torsk och druckit avslagen julmust. Verkar finnas hopp om livet även efter julbordet...

Jag bakar nya lussebullar, de som Tjernlundssyskonen bakade är slut av någon konstig anledning.

Jonas är medbjuden på mitt företags julbord på lördag och på måndag ska jag på affärslunch med chefen och disskutera mitt kommande jobb fram till maj. Ska börja jobba lite timmar i december, ser fram emot det. Trots allt skönt att komma ut i arbetslivet lite innan det är dags att bli amma-mamma på heltid igen om ett halvår. Längtar till jobbet!

2 kommentarer:

Kennet sa...

Hej hej. Hoppas Jonas överlevde festen. Har karln i huset hittat nått nytt jobb än? Annars så har jag ett tips och telenr om han vill ha. Hör bara av er/ Kennet

Lisette sa...

Hola? Anja. Jag har en fråga angående dina fina filttofflor. Vet du vem som gjort dem? Jag funderade på att göra egna, men jag skulle gärna köpa ett färdigt par!