fredag 9 januari 2009

Smörj

Jag försöker lägga in bilder från 2008, men jag kommer inte överens med bloggers redigering... Jag ger upp! 
Vaknade 03.30 imorse av att Eli stökade och drömde. Kunde inte somna om så jag gick upp, åt fil och laddade lite bilder på gam-pc:n. Blev givetvis trött när det var dax att gå till jobbet vid 7. 

Var till Barnmorskan på fm, allt under kontroll. Lillhjärtat pickade där inne som det skulle. 

Efter jobbet var jag på ansiktsbehandling, utnyttjande av 2007 års julklapp från jobbet. Bättre sent än innan presentkortet gick ut... Nu känner jag mig rengjord, skrubbad, återfuktad, nyfärgad och plockad i ögonbrynen. Får man somna snart?

2 kommentarer:

Lisette sa...

Du vet väl att det finns en bra sida som heter www.flickr.com - där kan man ladda upp bilder.
Våra bilder finns på http://flickr.com/photos/pyretsbasecamp/

Anonym sa...

Härligt med ansiktsbehandling! Blev påmind om att jag själv har ett presentkort liggande...inte fullt så gammalt men nästan, sen min födelsedag i april.
Fantastiskt att få höra hjärtljuden!
Kramar