torsdag 1 januari 2009

Ny dans, ny chans

Övergången till det nya året gick smärtfritt.
 
En alldeles alldeles underbar middag, trevligt umgänge, torsk i sällskapspelet. (Vet ni alla vilken stad som kallas Lilla London? Vi föll på det. Göteborg är det kan jag meddela...) trädbrand, hundar, ungar och hemfärd vid 3-snåret.  

Idag har det sovits, ätits, sovits, ätits och spelats mera. Även idag tog jag sistaplatsen, verkar vara min lott detta år, men det betyder väl tur i kärlek istället?!

Imorgon åker vi norröver. Måndag vidtar heltidsarbete, känner mig lite knäsvag inför det. Roligt, men ovant. 
Magen har fullkomligt exploderat under julen. Jag vet inte om det är julmat och sovande eller om det är för att inneboingen börjat röra på sig. Jag ser mer än lovligt gravid ut nu! 

Bilder kommer från helgerna, laddar-sladden är hemma. 


Inga kommentarer: