söndag 11 januari 2009

kanske 5år...

Jonas och jag träffades -04, lite oklart när vi blev ihop dock...
Här är en bild från varje år på oss!


Min 30-års fest september 2004
Jonas blev trött i mössan vid 2-tiden, jag skulle väcka honom lite och skedade en klick pastasallad i ögat på honom.... han pratade inte med mig förrän nästa dags lunch tror jag!





Vietnam november 2005
Båttur i en flytande by guidade av en kvinna som rodde med fötterna, talade inte engelska och hade en baby med sig som sov på båtbotten!





Spafest Gränsen maj 2006
Vill inte komma ihåg dagen efter... Jag tvingade mig upp ur sängen kl.15 och Jonas kom väl inte upp förrän vid 19-tiden. Bakis och skakis... för mycket billigt på bartömningen!







Nyår i Låssbäcken december 2007
Bild som vart på bloggen förr, men jag hittar ingen annan på oss båda från -07! Jonas ser tärd ut... gamle man!





20 januari 2008 på BB med nybliven Eli.
Ja, oundvikligt att få med henne på bild detta år. Fast det ser ut på blicken som om Jonas just fött, inte jag...





4 kommentarer:

Mari sa...

Oundvikligt att bilden från -06 är min favorit. Mest för att jag aldrig sett dig i det skicket - men någon gång kanske jag får uppleva det ; )

Anonym sa...

Det är så roligt att läsa din blogg Anja :)

Kram Malin

Anonym sa...

Saknar en bild på dig i nuvarande tillstånd :)
Allt väl annars?

Malmbergs Gittan

Anja och Jonas sa...

Mari - kanske någon gång i framtiden när jag inte är gravid eller ammar.... då du ska jag dricka Tequila tills jag kräx!

Tack Malin, du är söt!

Malmbergs-gittan - ska genast uppdatera med dagens bild, kanske med dagens mage....