fredag 16 januari 2009

Bärs & Chipes

Jonas grabbade just nya favoriten, OLW's Sourcream & Pepper samt en burk Heineken och satte sig i soffan framför Dödligt vapen 3.
Igår yogapappan och broccolisoppa, idag unkis-sunkis och 90-talsfilm i soffan. Han är mångfacetterad!

Första 40-timmars arbetsveckan avklarad. När jag gick hem idag hade jag lite stress i magen innför nästa vecka, ska vara med på teknikmöten på engelska och jag känner inte riktigt att jag behärskar det. Tror det lättar efter första mötet på måndag, det var ett tag sedan jag brottades med terminologin. Är bara lite nervös... att känna att man kanske inte räcker till.

Jonas favvo till middag, Flygand Jakob, sedan big pack 3-smak som jag varit sugen på länge av någon konstig anledning. Vi som ätit både Ben & Jerrys och Carte d'or 'Feaver for chocolate' (som en frusen dröm av chokladmousse.... mmmmmmmm) och jag är sugen på enkelheten själv i form av kemisk vanilj, päron och jordgubbs-smak...

Inga kommentarer: