onsdag 3 september 2008

Vill ha

Vill ha till solskensungen.
Eller så får jag rota i sykistan och sy en piratkopia...
Idag sydde jag klart kanintröjan som legat och surnat. Den blev ganska bra trots att vi var lite osams ett tag. Halsringningen blev stor, ärmarna korta osv. Funderar starkt på att köpa tryckknappar och en tång att fästa med. Jag är less på att komma på lösningar utan knappar på tröjor till ungen.
Jag har vart på jobbuppstartsmöte ikväll. Ska nog börja jobba 1 dag i veckan i december så jag kommer in i matchen igen. Det har redan pumpats in ca 700miljoner kronor i projektet jag jobbar i, men fortfarande är inte beslutet taget om det ska genomföras. Tur att vår stat har pengar!

1 kommentar:

Lisette sa...

Var in på sidan och tittade på de fina klänningarna - det var ju vissa som man skulle vilja ha själv! ;-)

Har nu antagit din utmaning och svarat på frågorna, bara så du vet!