måndag 7 april 2008

Måndag


Måndag var verkligen måndag idag, så här långt i allafall.

  1. Skulle ut med vagnen. Det har toksnöat = jobbigt att gå och skjuta fordonet

  2. Vi fick punktering halvvägs hem till mina föräldrar där jag skulle hämta jycken.

  3. Eli vaknade på en gång vagnen stannade och kunde inte somna om. Hon som brukar klämma 3 timmar i vagnen fast den står stilla!

  4. Barnet började gnälla, gråta och tillsist GRINA så jag fick dansa runt med henne i famnen under hela MTV's 'Top ten at 10', dvs 1 timme. Sen somna hon och det gjorde jag också.

  5. Jag har ännu inte duschat och borstat tänderna. Inte sedan igår morse, igår kväll somna jag på soffan och orkade inte borsta när jag vaknade kl.4 för att klä av mig och hoppa i sängen.

Pissmorgon med andra ord. Jag som hade planen att baka och plocka undan helgens packning under sovstunden, men icke.

Nu måste jag fräscha upp mig, ska på info om baby-sim kl.14.30.

Hoppas eftermiddagen blir bättre än förmiddagen!



1 kommentar:

Emma sa...

urch har ungefär haft de lika jävligt, fått bilen sönderbiten och böter på de. jippi! vilket underbart liv vi lever.
är lite less på de just nu.