måndag 21 april 2008

Blogglängtan

Oj! Det var längesedan jag skrev!

Jag har saknat skrivandet och även alla bloggar jag nästan dagligen besöker. Vad har hänt i allas liv?
Orsaken är att Jonas jobbade i Jokkmokk hela förra veckan. Jag åkte till Tärendö och hälsade på min kusin, Elis 'moster' och lillkusinen Selina på tisdagen. När Jonas kom hem torsdag kväll packade och på fredag morgon drog vi till Kebnekaise. Kom hem igår kväll trötta men nöjda. Bilder kommer inom kort.

Idag har vi vart på 3 månaders kontroll med Eli.

60cm lång, 5400g tung och i övrigt välskapt. Första sprutan i högerbenet, lite grin efteråt, men nu verkar hon återställd.
Vi ska på bäbis-simmet strax, sedan hälsa på Kari och Evert. Hoppas vi. Om det inte blir feber och gnäll. Fast det verkar inte så, än så länge shiny happy trots onda sprutan.

Jonas jobbar borta även denna vecka. Nästa vecka drar vi till Piteå! Det ska bli kul att träffa släkt, nybliven 30-åring, valp, kompisar, stugan....

1 kommentar:

Emma sa...

oj jag trodde att ni gått under i blöjvikandet! :)
I morn Anja då är de den riktiga dagen när man får sjunga, inte för att de gjorde nått förra gången heller :) Hälsa pitbona T&T