fredag 4 januari 2008

Tok-Drömmar

Förra veckan hade jag återigen knäppa drömmar, allt bäbisrelaterat
  1. Vi har fyrlingar och jag kan inte amma. Istället tillbringar jag dagarna med att lämna en unge i taget till en amma som vi skaffat som bor jättelångt bort. Köra för att lämna av en hungrig och hämta hem en mätt och så håller det på hela tiden, hela dagen. (Förstår inte hur korkad jag var som inte kunde lämna alla på en gång, tänk vad tid och bensin jag hade sparat!)
  2. Vi har fått barn, men ska adoptera bort det. Tyvärr visar sig adoptionsfirman vara av det skumma slaget så vi startar tillsammans Sverker Olofsson på PLUS, Uppdrag Granskning och Efterlyst en grymt spännande och avslöjande undersökning...

Måste bara berätta om Saras (än så länge barnlös, men nybliven moster) dröm. Sara är mästare på att drömma spännande agentdrömmar, men hon verkar även få till det när det gäller föda- barn-drömmar!

  • Sara ligger på BB och föder barn, men barnet vill inte amma och förvandlas till en torkad fisk som Sara hänger upp på väggen. Hon föder ett till och samma sak inträffar gång på gång på gång och Sara sitter där i förlossningssängen med en torkad fisk i varje hand och en hel rad fiskar upphängda på väggen...

2 kommentarer:

Emma sa...

oj oj, är du säker på att du inte råkat knarka lite, de där kan ju inte vara sunt. men de är väl så.
själv så har jag just blivit gräsänka igen efter en vecka som sambo.
du vilken kalas kula du skaffat dig ;)
ha de bra

Anja och Jonas sa...

Aha Emma! Det är därför din blogg varit nere ett tag... Men nu kanske man kan få läsa om norskens strapatser i sömnen igen ;o)