tisdag 8 januari 2008

Repa

Hoff.... Börjar nästan ångra flytten!

Talar emot:
Massa att göra, måste måla alla rum pga stora hål, fula tapeter, fettfläckar.
Hur ska vi få plats med alla grejjer, finns så lite garderober. Behöver tips på förvaaaaring.
Måste ut med badkaret så tvättmaskinen får plats.


Talar för:
Nu när jag sitter i vårat kök i gamla läggan ser jag att det är samma golv här som där och med möbler, mattor och lite hundhår så ser man inte att det inte är världens snyggaste golv.
Jonas kom på en bra väggidé i vardagsrummet, det kan bli fint! Inspirerade mig lite...

Nog blir det bra, så småningom. Det är bara svårt att skiljas från gamla lägenheten som jag gillar trots att den är i minsta laget.

1 kommentar:

Emma sa...

hoja, avundas er inte. hatar nog att flytta när jag känner efter. men ibland måste man. skulle oxå vilja sörre yta mer föråd å diskmaskin. nå man får väl vänta tills nått bra ploppar upp. önskar er iaf lycka till, och nu är de tametusan inte länge kvar. kram