torsdag 20 december 2007

Misslyckanden

Det har varit många misslyckanden på sistone tycker jag!
  1. Jonas julklapp som efter mycket hemlighetsmakeri blev tvungen att avslöjas så snopet härom kvällen.
  2. Fram-emot sedd middag på Fjällnäs slott på söndag. Inte HELT misslyckad, men många små detaljer drog ner helhetsintrycket, dock inte själva maten och definitivt inte sällskapet! (Jonas, Sara och Tobias)
  3. Lägga in bilder på bloggen från samma middag och mysig dag i Gällivare, blev utslängd från nätet, se nästa punkt.
  4. Våran internetuppkoppling, som vi i och för sig snyltar på, men ändå! Kan inte grannen se till att det bara funkar och vi inte blir nerkopplade hela tiden.
  5. Jag lära hunden att inte pipa som en kanariefågel när hon ska gå ut, Jonas lyckas, men inte jag...

Why?! Jag har ju försökt vara snäll! Bara det vänder så inte julen också blir pankaka!

1 kommentar:

Emma sa...

Oj, de går utförs där uppe. Inge snö å dåligt flyt i vardagen. Hmm..
Här så regnar de å blåser. Skulle nog gå att åka skridskor i hela byn. Nu är de snart jul.
Tänkte jag skulle ringa dig här nån dag, men kommer alltid på de så sent. Kansek hör av mig i helgen. Kramen