måndag 3 december 2007

Harry P & fika

Nej, det blir inga fler Harry Potterfilmer.

Jag lyckades somna 2 gånger under filmen, Jonas såg klart den och kom till insikt med följande:
När han sett 1:an och även 4:an tyckte han att filmerna var riktigt dåliga och att det inte var idé att se fler. Så får det bli nu, dessutom så hade inte alls Jonas lyckts ladda hem alla filmerna, bara 2:an, så problemet är löst, inga filmer = inget tittande! (Förlåt Sara och Tobbe, jag vet att ni tycker böcker och filmer är superbra, men jag kan tyvärr inte hålla med....)

På söndagkvällen hade vi litet adventsfika hos oss, det slutade med 9 personer runt bordet som är avsett för 4, max 6 pers så jag och Jonas fick ståplats vid diskbänken. Det var gott, trevligt och mättande. Vid 20,15 hade de sista gått och då blev det en sen middag efter allt sötfika. Sedan såg jag en rubrik i Aftonbladet "Ät sött, föd en pojke" så nu vet vi vad som bor inne i magen!

Inga kommentarer: