fredag 14 december 2007

Kräx

Det var inte så bra med mig, precis som jag kände på jobbet så jag gick hem vid halv 1 och hamnade direkt under filten i soffan med tjocksockar och tröja. Sov tills Jonas kom hem, han matade mig med 2 alvedon, som inte stannade kvar särskilt länge... Max 3sek typ.

Nu har jag i alla fall druckit lite juice som ännu är kvar i magen. Den här helgen börjar ju bra med tanke på julbord imorgon och planer på Dundret på söndag....

Läslusen har snart läst ut sin 4e bok, bara 20 sidor kvar!!! Han är kanske glad att jag är osocial så han får läsa i fred?!

1 kommentar:

Mari sa...

Huvva. Jag hade också magsjukan när jag var gravid. För mig var magen ivägen när jag låg där vid toan och hulkade.

Pyret därinne fick sig kanske en åktur! Men skönt att du verkar vara på bättringsvägen. Bra också med magrapporten, det kändes betryggande ; )
Kramar.