torsdag 4 oktober 2007

Så nära...

Då var veckan snart slut... bara en tidig morgon till, sen soooova!

Trots vår nyinköpta och mycket, mycket sköna säng sover jag dåligt. Drömmer konstiga drömmar, härom natten arrangerade jag en polarexpedition för ett gäng klädda endast i underkläder... tur för mig så har i allafall Jonas inte velat döda mig några fler gånger i sömnen!
I natt vaknade jag vid 2 och snurrade runt till kl.4 då jag äntligen somnade. Jonas ligger på rygg på sin nya nackvänliga kudde, säger "JA-A" högt och tydligt i sömnen, drar mig i håret och sover som en liten gris. Men inte jag....Gjorde ett försök att ligga på mage, men det drar och sliter och känns allmänt obekvämt så det blir sidoläge.
Helgen brukar ju inte erbjuda så långa sovmornar det heller, typ 7 eller 7.30... Fast det är ju minst 1timme längre än vanligt!

Nu ska Jonas titta Heroes (fast han verkar stöka med något i vardagsrummet?!) och jag ska.... tja, kanske smaka nybakta frallor och dricka te!

Inga kommentarer: