måndag 22 oktober 2007

Måndagsfunderingar...

Var Per Moberg förresten med i Rederiet? Kapten på skutan kanske?

Vi shoppar grejjer på Interjet och tänker julklappar, så vuxet!

Jag vill ut och resa... Jonas lillebror och tjej ska till Thailand i januari, 2 kompisar (som VANN en 3-veckors resa!) är i Thailand nu. Kan man ta med bäbis när han/hon är ½ år och åka?!

Har ätit massa bullar, undrar hur många kilo jag har gått upp nu?

Hur många julbord ska det bli i december, just nu 2st inbokade... men jag får ju hoppa typ allt kallt och gå in på prinskorven och gröten direkt, för att inte tala om efterrättsbordet!

Undrar varför jycken är uppe och går på nätterna?

Undrar om jag ska borsta tänderna och hoppa i säng nu? Ja, det ska jag!

1 kommentar:

Gudmodern sa...

Hej!
Ni kanske redan har släppt det där med rederiet och Per Morberg(?!), men jag kan bekräfta att han var med där.
Han var ju för tusan kaptenen. Viggo hette han i serien. En mycket otrevlig typ!!

För kännedom.

/Karin