torsdag 25 oktober 2007

Ledset internet

Internet är opålitligt hemma hos oss, funkar, funkar inte, funkar, funkar inte... man vet lixom aldrig. Så, därför, lite klent med inlägg här på sidan! Väntar på att hyresvärden ska installera bredband, innan jul är lovat och det är ju 2 månader kvar.

Jonas väntar, apropå jul, på pepparkaksfilen som ska lanseras v.45. Han älskar allt som i matvaruaffären heter "Nyhet" , då skall det testas. Senaste testen var sesamrutor, hårtbröd som var en riktig höjdare. Till min skräck pratar han om att testa Kalles banan-kaviar--kaviar! VEM i hela sverige blandar kaviar och banan?! Hur har kalles-fabriken kommit fram till att det finns efterfrågan på det?! Känner någon någon som äter den kombinationen?! Jag kan rekommendera keso och banan, keso och kaviar och till och med keso med pizza eller palt och banan på mackan, men kaviar och banan... nä tack!

1 kommentar:

Mari sa...

Ha ha, något ska man ju roa sig med. Dock tror jag INTE på kombinationen banan kaviar. Vissa nya kombinationer blir ju dock klassiker, som mögelost och pepparkakor för några år sedan. För x antal decembrar sedan gjorde pepparkaksfilen succé i mitt liv. Men då är jag ju en galen pepparkaksälskare (bäst är smulad pepparkaka i fruktsallad, om du frågar mig).