onsdag 12 september 2007

Lunchdate med rörelse!

Idag hade jag (Anja) lunchdate med min nya chef (ny sedan drygt 1 månad tillbaka) Jag trodde vi skulle luncha igår, men tydligen hade chefen fel dag antecknad i sin lilla (min är minsann större!) kalender. Blev lite irriterad över det, men efter 2 förlåtande sms från henne och ursäkt per telefon så gick det över...

Efter lunchen vid kaffet kändes något ovanligt i magen, det verkar som personen som bor där äntligen ville visa sin närvaro med en kullerbytta mellan fiskfärsbiffarna han/hon just fått sällskap av där nere!

"Grymt!" tyckte Jonas när jag via sms berättade för honom vad som hänt och så fick jag en bild på honom när han låg och svetsade i fosterställning på ett silogolv!

Tänk så mycket verkligare det blev nu när det KÄNNS något, jag kunde bara tänka bäbis hela vägen tillbaka till jobbet. För första gången så tror jag nog jag fattar att vi blir 3 om bara några månader!
Inte bara att magen min blir större av kakor!

2 kommentarer:

Mari sa...

Håller med Jonas. "Grymt". Med de första sprattlingarna. Jag får nostalgikrull på armhåren!

Anja och Jonas sa...

Jag väntar med spänning på nästa livstecken och att Jonas ska få vara med då!