tisdag 11 september 2007

God gråmorgon

Måste ju bara premiärblogga från jobbet första morgonen. Jag är ju värdelös på det här... vet inte ens hur man ska hitta till sin blogg, försökte googla men det lyckades inte så bra. Får väl skriva i stället, men det är ju å andra sidan ingen idé när ingen vet att vi har en blogg här?!

Tja, idag är det ännu en vuxen dag, tvättstuga och syltkok på 10liter lingon från Låssbäcken. Hoppas mamma rensar dem innan jag kommer hem... hon har faktiskt en rens som man kopplar till dammsugaren så det blir inget slav jobb för henne.

Ska ta en hundpromenad med Emma och Nooki efter jobbet, jag längtar efter att få komma ut i höstluften. Borde även hämta cykeln i Laxforsen så jag kan börja cyklar på morgone innan snön kommer.

3 kommentarer:

Mari sa...

Välkomna till bloggosfären!

Vänta bara, nog kommer ni att bli lästa, tror nog det är fler än vi som längtar efter er och vill följa er vardag.

Kramar från kusten.

Anja och Jonas sa...

Tack, man kanske kan få några expert råd från en rutinerad bloggare...
Ska väl först och främst försöka peta in en bild på mig och Jonte, men jag tror han har koll.

!ngela Bj sa...

Hej! välkomna in i denna värld =)

Det ska bli kul och se vad ni sysslar med i livet.
Kram