måndag 17 september 2007

Fylla frysen

Bortrest helg för oss båda, på varsitt håll. Vi har nog inte vart ifrån varandra sen midsommar tror jag... länge sen eftersom jag inte ens kommer ihåg det!

I alla fall så har jag varit och bakat bröd i bagarstuga med mina 3 kusiner och deras gemensamt 6st barn i ålder 1-9. Behöver jag säga att det var både intressant bakning OCH intressant resultat, ja inte bara beroende på de små medhjälparna, men även på att vi vuxna var nybörjare på bakning i bagarstuga. Trots misslyckande med bulla-längder som brändes så blev matbrödet riktigt gott och vi hade en rolig helg tillsammans.

Igår eftermiddag hann jag precis göra tårtan klar innan Jonas kom hem med sitt resultat av helgen, men vad han har gjort ska han hog få skriva själv. Tycker det är mycket Anja-tankar här, det är ju trots allt vår GEMENSAMMA blogg, eller hur Jonas!

Inga kommentarer: