tisdag 19 augusti 2008

Proffsfotografen

Jag som trodde att jag var ihop med en föredetta fotograf med intresse för att avbilda det som händer omkring honom, men inte.
Under bröllopet låg visserligen kameran framme, men inte ett enda foto blev taget av honom!
Det blir min uppgift att fota. Sedan laddar han över bilderna jag tagit i en mapp som han kallar 'Anjas konst'. Känns lite ironiskt det där med 'konst', men vad vet jag, han kanske tycker att jag är konstnärlig och därför överlåter fotograferingen åt mig?!
Så här blir resultatet när jag fotar, ganska så konstnärligt om jag får säga det själv. Dessutom flera bilder i en!
Grattis i alla fall till herr och fru Gustafsson och TACK för en finfin dag och fest!

2 kommentarer:

Lisette sa...

Jag tycker då att det var riktig konst!
Rörelseoskärpa är kul!

Utmaniningen håller på att mogna, snart kommer svaren på min blogg...

Mari sa...

Tack själv, kära Kero/Tjernlund. Vi hade verkligen en fantastisk dag! Hoppas det gick bra med jycken - på tal om det har ni hunnit med en hel del den här sommaren!