tisdag 26 augusti 2008

Ooops I did it

Jag och Eli har varit och fikat på lokal med Emma och Magnus. Eli åt en hel banan och jag åt en liten 'negerboll'. Lycka väntade utanför tillsammans med Hampus.
Efter fikat skulle vi bara snabbt springa in på Lindex för att hämta Liberos lilla gåvopaket för att sedan gå till vårdcentralen och ta bort stygnen från Elis bråckoperation.
När jag svängde in mot sjukhusparkeringen skulle jag kalla på hunden eftersom det var ganska mycket bilar, men döm om min förvåning när jag upptäckte att jag faktiskt inte hade någon hund med mig längre.
Jag hade helt enkelt glömt henne utanför Lindex!

Hoff, hoff, amningskoman har nått sin pik. Hoppas jag! Vad ska jag glömma nästa gång om det kommer att bli värre än detta? Glömma att på mig byxorna kanske, eller glömma barnet någonstans?!

Jonas fick sig i alla fall ett gott skratt när jag berättade för honom över telefon. Det kunde han behöva, han ska nog jobba till kl.22 ikväll. Underhållsstopp på LKAB.

Stygnen togs bort galant och det syns inte ett spår av något ärr. Gåvopaketet innehöll en liten leksaksbok och blöjbyxor.
Man måse ju få present när man varit på sjukhus. Det verkar även gälla för föräldrarna. Jonas köpte ett spel på Toys 'r us när vi åkte hem från Sunderbyn i fredags. Ett vuxenspel - Ticket to ride - OCH han fick dessutom äta på Max. Jag vet inte, men det känns som Jonas fick större belöning än vad ungen fick.

Inga kommentarer: