tisdag 24 juni 2008

Plaskeby

Det regnar igen...

Jag instämmer med en annan bloggare jag just läste, känns som sommaren 2008 kommer bli en lång (eller kort som sommaren alltid är) väntan på värme som aldrig kom.
Veckans väderprognos såg inte ljusare ut än mörkgrått med skurar. Det är ju festival till helgen och jag haf FÅTT en biljett och ska bannemig gå! Oavsett väder!

Det brukar vara fint på Kirunafestivalen, fast i år kanske torraste stället kommer vara i öltältet och där har jag ju inte så mycket att hämta...

2 kommentarer:

Lisette sa...

Här i Umeå är det inte så mycket bättre. Idag har vi i och för sig bara haft nån liten skur idag, men ändå...
Hoppas att ni får bättre väder än utlovat till helgen med festival och allt.
Kul att du kikade förbi min blogg.
/Lisette

Anonym sa...

Dags att flytta till kusten!