måndag 30 juni 2008

5 frågor

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Bodde i Leksand och pluggade tekniskt basår på komvux i väntan på att jag skulle komma på vad jag skulle plugga vidare till när jag blev stor. Funderar fortfarande och har inte kommit på det ännu. Alltså är jag inte stor än. Gammal kanske, men inte så vuxen...

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Baka Västerbottensostpaj och bröd, städa, lämna kläder på Röda Korset och lämna blomma till nybliven 90-åring.

3. Godis jag gillar
Mörk choklad och engelsk konfekt. Fast mest är jag en sucker för bullar och kakor!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Miljardär känns som helt ogreppbart. Det är lättare att komma på vad man skulle göra för en tusing eller 1 miljon. Köpa en jacka eller fixa huset, resa. Trista vanliga saker. Skulle vilja säga skänka till välgörenhet så det får bli det om jag skulle bli miljardär.


5. Städer/orter som jag bott i?
Kiruna, nuvarande, Leksand, för 10 år sedan, Övertorneå, folkhögskola och Umeå, snabbvisit som student.

Inga kommentarer: