måndag 21 juni 2010

Vampyr - Varulv 1-0

Nä, jag håller mig till den bleka taniga vampyren. Den mörka oxiga varulven påminde lite för mycket om någon annan.

Egentligen är jag ju lite mer förtjust i just mörka oxiga killar, eller lätt överviktiga som vissa skulle välja att kalla det. Ja, inte Jonas förstås, han är då inte på något sätt ens lätt överviktig, men mörk och honom är jag ju väldigt förtjust i! Inte för att varulven var ett dugg överviktig heller, däremot lite överdimensionerad överkropp och biceps. Men nej, denna gång gick inte det säkra kortet hem.

Jonas kollar just upp om 3:an finns tillgänglig på nätet, annars får vi väl boka biljetter till smygpremiären vid midnatt 29 juli och klä ut oss i lämplig klädsel, gå på filmen och dra upp medelåldern rejält.

Annars tycker jag 1:an var bättre, 2:an var liksom seg. Transportsträcka a la mittenfilm.

Inga kommentarer: