lördag 16 januari 2010

Löp

Nu har jag beställt en SwitchEasy till min Nike+, hållaren som gör att lilla manicken ska fungera, förhoppningsvis! Var också in på Intersport och kollade på Nikes löparskor som är förberedda för Nike+, man lägger den under sulan i ena skon. Tror jag ska ställa mig på deras löpband v.7 när de börjar få in mer löparskor och testa ett par eller två. Minns inte när jag köpte skor sist och minns jag rätt fick jag blånagel av mina gamla.

Hade tänkt åka skidor på morgnarna nu när Jonas är hemma, men trots vackert solsken så står jag över, tempen visar -20 här hos oss och då är det säkerligen 2-3 grader kallare längst ute på skidspårsmyren.

Vi går på våffelmellanmål i em och sedan 10-årskalas istället!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Heja heja, hoppas manicken funkar. Jag har kollat in en app till phonen som sägs ha en liknande funkation som nike+. Jag har ju tappat grejen man fäster i ipoden så funkar inte appen så att jag kan använda iphonen blir det till att beställa nya grejer igen....vad hette loppet som jag skulle springa i kiruna nu ?? Visst var det i augusti? har ni bokat in sthlm o tjejmilen? kram kram

Anja och Jonas sa...

Hoppas på leverans i veckan så jag kan testa! Det är Jägarmilen du ska springa! Tror det är kring skolstarten den brukar gå, du kan säkert googla på det!
Måste nog få några till löpturer innan jag bokar, när är tjejmilen förresten?