torsdag 14 januari 2010

Bradag

En ren och skär bradag idag!

Bra shopping:
  • Fyndat en Polarn overall på RK
  • Köpt vallatejp
  • Några gåvor till mamma som blev glad
  • En rea tisha till mig

Bra träning:

  • Promenad upp på stan och hem i solen.
  • Yoga på kvällen, äntligen kom dvdn som jag väntat otåligt på i 3 dagar!
  • Hittat en hållare till min Nike+ som jag hoppas ska göra att den funkar.

Bra mat:

  • Smoothiefrukost med gojibär
  • Bjudmat, alltid bramat, hela resterande dagen.
  • Ny favorit, macka med smör, tahini och lite salt. Anar ett nytt kvällsbegär.
  • Årets första semla!

Några bra samtal som avslut.

Nu spikmatta och sova. Känner mig mycket nöjd med livet.

Enda minuset idag, Jonas kommer hem imorgon.

1 kommentar:

Malin i Luleå sa...

Härlig med en Bra Dag! :)

Kram Malin