fredag 29 maj 2009

Torka

Bloggtorka, skriver jag bara om barnen? Tänk att det är plural på det ordet nu, helt ofattbart. Kan inte komma på något roligt eller smart att blogga om så det är väl lika bra att inte göra det alls.

Skulle vilja ta en dusch, men jag orkar inte. Har lite ont i ryggen, men mamma har masserat, gudomligt skönt, tack mamman! Ätit en kvällsmacka, men är fortfarande sugen på nåt. Undar om man skulle bli förvånad om man skrev ner allt man äter på en vecka? Tycker ju jag/vi äter någorlunda hälsosamt och bra, men... hur ser verkligheten ut?!

Äh, nu lägger jag ner för ikväll. Sleep tight.

3 kommentarer:

Malin sa...

Anja, det är alltid roligt att läsa eran blogg :)
Kram från tremänningen Malin

Anja sa...

Tack Malin för berömmet! Roligt att du vill läsa om våran ohändelserika tillvaro! ;o)

Emma sa...

Måste säga att han "vilden" ser rätt så trevlig ut... Håll honom bara borta från skotrar gammla volvo bilar och tryck istället in honom i skidboden så att de blir nå bra av honom, du vet man måste börja i god tid!

Nu har ni ju som bara 2 saker kvar här i liver, köpa hus och gifta er. Inte illa själv så har jag gansak många saker kvar... suck!
Tror jag ska slå en signal någon dag. Kram på er.