söndag 10 maj 2009

Sov-och-mat-chock

6.49 kollade jag klockan i morse, ungen SOV fortfarande! Nästan så jag blev tvungen att smyga upp och kolla om hon levde där i spjälan, men 7.11 hördes godmorgon-hejjet. Det var bara söndagssovmorgon hade hon bestämt.

Ingen stor ruljans i magen som tyder på något. Jag bara går och väntar... lika gärna som det kan hända imorgon kan det ju dröja till i början på juni!

Har just ätit en tallrik fil och är sugen på något annat nu. Hopplöst. Igår kväll fick jag i mig rabarberkräm och 2 kaviarmackor sedan vaniljglass med hallon och slutligen 2 hårdmackor med bara smör innan jag var nöjd.
Hmmmm... får se vad denna kväll har att bjuda i matväg.

3 kommentarer:

Lisette sa...

Åh, rabarberkräm! Gudars så gott!

Emma sa...

Ha ha ät inte ihjäl dig, men jag skulle varmt rekomendera en stor kop oboj med ett kokt ägg å så kansek en leverpastej macka. Kan de vara nått?!

Anja sa...

Åh, Emma, då skulle jag sakna dig för mycket! Men jag kunde äta upp din gula om du var här så kunde du få min vita...

Pyret, det var fjolårets rabarber från frysen, men snart kan man nog äta årets skörd!