måndag 4 maj 2009

31 check

Då var 31-årsdagen avklarad.

Choklakaka innehållande 400g mörk choklad uppäten till knappt hälften.
Arbetsförmedlingen besökt, förmedlaren var mer intresserad av min mage och graviditet än av min inskrivning.
Jeans köpta i present. Jagade förgäves special-special Jonas favvokalsonger runt hela pite, men utan resultat. ÄR det någon som vet var man kan köpa hederliga bomulls boxershorts som inte är tajta och har TVÅ sömmar bak på rumpan så SÄG TILL. Jag lovar köpa upp hela lagret!
Jagade också amningströjor, men finns visst i Luleå som närmast fick jag veta av trevlig expedit på Hanséns. Ammar ingen människa i Piteå?

Dagens bästa för Jonas var dock att han ska på anställningsintervju i Gällivare. Uttagen som 1 av 15 kallade bland 2oo sökande!

3 kommentarer:

Unknown sa...

det är nog till att dra fram symaskinen Anja- lär inte blir några problem för dig som är så händig! Dessutom tror jag att den blir snyggare och billigare än dom klassiska boob-tröjorna. Fast HM har väl nåt i en billigare prisklass-dock inte i piteå såklart:( Men luleå är inte tråkigt att shoppa i, en tripp dit sitter väl inte fel ?! kram shippingtokan

Emma sa...

vilka problem... kallingar med speciella sömmar och trjöjor med lucka för brösten. Jo ru, men vad skoj att ni ska flytta till gve när jonte fått jobb där. då är de närmare å hälsa på, de vill säga när vi är hemma i byn.

Anonym sa...

Ännu en familj som lämnar landet och flyttar till "Storstan"! :)
Ser fram emot att ni kommmer hit!!
Malmbergskan