tisdag 21 oktober 2008

How am I supposed to live without you?

Trodde ni det var en fråga till min kära Jonas så är det fel...

Nej det är en fråga till min kära kära....








Anti-laktosätandet som nu har pågått i några veckor har ju fungerat så bra att jag slarvat en hel del under helgen i Pite. Tänkte att det är nog inga problem, jag mår ju bra juh...
Det straffade sig idag. Efter både mjölk, keso, smör, creme fraiche och som grädde på moset 2 koppar kaffe ser magen mer än lovligt gravid ut. Svullen och ond. Bubblig och spänd.

Tillbaka till Valios goda men schwainigt dyra sortiment. Mjölk 1l, 19,90:- Smör 250g 25:-
Som jag saknar min A-fil, fjällfil, långfil, riktig keso, fetaost, turkisk yoghurt....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska gå att äta turkisk yoghurt, extremt lite laktos!! Cissi L