onsdag 25 februari 2009

Helgen nalkas

Blev erbjuden semlor vid 2 tillfällen på jobbet igår, tackade bara ja till den ena (det blev nej pga halsbränna när den andra erbjöds. Kanske hade den också slunkit ner annars!) Fast nu är nog mitt semmel-begär mättat för iår, eller Tobias har ju lovat baka semlor i helg så vi får väl se, om de är lika goda som Ivan säger så ska jag nog smaka!

Vi ska till Östersund i helg, bilar ner imorgon tillsammans med Tobias från Gällivare, Sara tar tåget. Hälsa på Ivan och Challe (alla är gamla Gränsenvänner) och basta i deras stuga.
Ser fram emot skön helg med skönt umgänge!
Ser INTE fram emot 100mil bilresa....

1 kommentar:

Emma sa...

Nu tycker ju jag så här att packa in hela gränsen gänget å kom hit oxå! För själv åkte man ju 30 mil bil extra bara för att ses. De är då var jag tycker iaf. Alla får plats för jag har ett stort kök!