fredag 23 maj 2008

Ålder

Enligt vuxenpoäng.com är jag 40,3 år och Jonas, hör och häpna, 44,9 år gammal!

Gammal är inte alltid äldst! Ombytta roller där alltså!

Idag fick vi exklusivt, utom-kommuners, ett exemplar av Pite-Älvsbyns nya magazin skickat till oss. Gamlingen har stapplat till soffan där han sitter och bläddrar. Tack till utgivarinnan...
Bäbisen skumpar upp och ner i ny-gamla hoppgungan och jag ska hämta fredagsmiddagen strax. Veckomatsedeln havererade idag, det blir hämtpizza. Sen glass eller kanske kaffe och mammas supervanilj-bullar.

Vågar du kolla din egentliga older, susa in på http://www.vuxenpoang.com/

3 kommentarer:

Malin&Johan sa...

Åå, det är alltid så tråkigt det där!! Trettioåtta komma jävla ett år. Och jag har varken barn, sambo eller dricker kaffe. Hur går det till! Äh, jag tar fjortis testet istället. Kanske är det mer upplyftande...

Malin&Johan sa...

Jag är 24% fjortis. Känns lite böttre nu... Nä, om man skulle fortsätta med vuxensysslorna. Vårstädning. Jag är nog 75 egentligen.

Emma sa...

Ha ha själv så slutade man där vid 38 nånting. Blev iallfall äldre än Magnus. Inte bra de här tror att de var tvlicensen som man nu mer tvingas betala som drog upp de hela!