torsdag 8 oktober 2009

Meeeen

Känns som att Iphonen stal mycket tid från bloggandet.

Skulle förresten ge ett omdöme om den till en vän som funderade på att köpa, såhär sa jag; Jag hade aldrig köpt en om jag inte fått en, men när jag väl har den vill jag inte vara utan den! Vet inte om jag lyckades övertyga henne, men tror snart hon har en i sin hand hon också!


Idag har det varit vårväder ute, trots höstmånaden låg snön vit på marken och solen strålade, mer aprilkänsla än oktoberdepp. Jag har fått gå på stan helt själv och kände mig naken, som om om jag glömt något, tappat något/någon, förvirrad och okoncentrerad. Blivit bjuden på lunch hos mor och far och middagserbjudanden fick jag några stycken, slutade med renköttfärssås och en promenad hem i mörkret med ett sovande barn på ryggen och en liten lärka i vagnen.

3 kommentarer:

Susanne Snäll sa...

Oschysst att skylle på I-phonen!

Susanne Snäll sa...

skylla, heter det ju.

Anja sa...

Man måste ju skylla på nåt, men jag looovar att bättra mig!