onsdag 15 juli 2009

Inköp

I fredags gjorde jag ett av sommarens önskade inköp. På blocket fanns den här till salu:

Honda Z50 J, även kallad monkeybike.
Jag har länge suktat efter en stugmoppe så när den här dök upp till halva priset mot vad dom brukar kosta o så behövde jag bara åka till Älvsbyn slog jag till.

Det andra inköpet kommer den 31:a juli o jag kommer nog inte kunna hålla mig den här gången.

Det tredje som står på min önskelista får vänta ett år till. Min brygga nere vid vattnet blev inte bygd i år heller men jag hoppas kunna göra grunden under augusti.

3 kommentarer:

Malin&Johan sa...

Kanske har jag en båt till salu då med nyfixad motor :o)

Anonym sa...

Minns du när du jättemallig for omkring på en grön likadan Honda hos Hans i Sunderbyn, 7-8 år och utan hjälm. Hoppas att du köper en nu.

Anonym sa...

Såld!